söndag 29 juli 2012

Leo print


T-shirt från COS,  skor från Nilsons, armband från Lite Kalabalik,
byxor från Lindex, väska från BikBok

Älskar de leoprintade byxorna. Får nog ta en närmare titt på dom imorgon.
Så här hade jag stylat dem.



Hej alla !

Här hemma har vi semester. Semester på hög nivå.
Vi njuter av vädret, varandra och att bara vara.
Snart är det dags att börja jobba igen.
Men denna gången blir det på ett nytt jobb.
Det ska verkligen bli kul och spännande.

Så nu ska jag passa på att njuta av min sista lediga vecka.

Lite färre inlägg på bloggen kommer det nog bli.
Är desto mer aktiv på instagram.
Där hittar ni mig under namnet familjeliv.

Kram // Kristin

3 kommentarer:

  1. Lite nyfiket måste jag fråga vad du jobbar med?
    Kram & njut av semester!!!!

    SvaraRadera
  2. Väldigt mycket fint till dem minsta :) är också nyfiken vad du jobbar med? Kram

    SvaraRadera