onsdag 1 februari 2012

Weddingplanner

Förhoppningsvis blir det bröllop i sommar och jag har blivit tillfrågad om att hjälpa till och planera det. Eller iallafall leta inspiration och styra upp lite inför den stora dagen. Så därför bjuder jag nu på en drös sköna bilder och massvis av inspiration...





Älskar stylingen på killarna!

Brudbukett med vilda blommor och gula solrosor

Bruna "apoteksflaskor" istället för vaser

Ljusslingor i massvis!

Pom poms i olika färger...

Alla bilder har jag hittat här

2 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska bilder! Jag vill också gifta mig!!!!

    SvaraRadera
  2. Åååå vad härliga bilder! Om du vill läsa om bröllopsplanering och få mer inspiration kan jag rekommendera att läsa Att vara någon frus bröllopsplanering. Hon gjorde till och med egna etiketter till bordsvattnet :)
    Kram Linda

    SvaraRadera