söndag 13 november 2011

På min önskelista

Det börjar närma sig jul och min önskelista är lååång! Mest av allt önskar jag såklart att alla mina nära och kära får vara friska. Tänkte dock dela med mig av den lite mer materiella världen. Kanske kan jag ge tips till någon annan som ska köpa eller önska sig klappar i år











Bild 1
Ljusstaken Kubus. Designad av den danske arkitekten och designern Mogens Lassen. En designklassiker att ha med sig hela livet!

Bild 2
Vita linnelakan från H&M Home. Visste ser de härligt ut?

Bild 3,4 & 5
Kokboken systrarna Eisenmans mingelmat. Känns nytt och fräscht. Blir verkligen sugen på att bjuda på fest när jag ser bilderna.

Bild 6 & 7
Snyggaste plånboken i svart från Acne. Min nuvarande har ett antal år på nacken nu.

Bild 8
Snyggaste champagne kylaren från Veueve Clicquot. Förra helgen blev vi bjudna på champagne hos fina vänner ur just en snygg kylare. Ser förbaskat trevligt ut!

Bild 9
Elsas hemlighet med Sofie Fahrman. Älskar feelgood böcker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar