lördag 17 september 2011

Hår

Hej på er!

Hoppas ni alla mår bra. Det är mycket jobb denna helgen så inte så mycket har hunnits med. Vi var och köpte kakel och klinker i förmiddags till gästtoan därefter blev det god lunch på inom mat & bar. Längtar istället till nästa helg då jag är ledig och kan spendera den med min fina lilla familj.

På tisdag är det dags för ett besök hos "frissan". Denna gången ska jag gå till en riktigt bra sådan. Malin på Studio Västra Sandgatan. En genomklippning är verkligen på tiden. Förra gången jag gick och klippte mig var hos en praktikant. Och det märktes...hon tog saxen, klippte rakt av och sen var det klart! Tur att hon inte klippte mer, för man då kan verkligen undra hur jag skulle sett ut?


Gillar klippningen med den lilla "luggen" på sidorna.



Denna bilden har jag visat innan. Gillar verkligen lockarna.


Vår dator där hemma strejkar för tillfället. Hoppas att en ny kan köpas snarast!!!

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Hej kära du! Kul med uppfräshning av frisyr, det behöver jag med :) Hoppas att allt är bra! Vi måste ju ses...blir galen på att tiden går så fort. Puss

    SvaraRadera