tisdag 23 augusti 2011

Dagens Mini och lite till...



Mina underbara fina killar som växer och blir större och större. Helt plötsligt har de finnar, pratar konstigt, vill hellre åka moppe än hänga med mamma och käkar en hel limpa till frukost! Okej, var tid har sin tjusning, men just nu vill jag bara försöka leva i nuet...



Godkväll!

Dagen började lite segt men efter en dusch och lite kaffe tog vi oss ner till stan. Villiam var hos tandläkaren, som för övrigt tyckte hans tänder var mycket fina. Vi träffade mamma och Lollo för en fika och jag beställde hem några flaskor vin från systemet. Det har fått jättebra kritik. Lovar att återkomma om det är bra! För er som vill prova är beställningsnumret 70876 och heter Pasqua Passimento. Priset på 69 kr är inte helt fel heller!

Hittade även en supersnygg tröja till Villiam på Åhlens. Dom har 20% på delar av sitt sortiment just nu så skynda fynda!!!



Till sist så måste jag även berätta hur duktig jag har varit! Jag har börjat träna igen. Idag var jag på bodypump och jag ska vara glad om jag kommer ner för trappan efter detta! Aj, aj vilken träningsvärk jag har!!!

Önskar er en underbar kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar