måndag 8 mars 2010

Blandat

Hugo kryper på riktigt nu! Dessutom så ställer han sig upp mot allt...Puhhh, mitt hjärta hoppar högt flera gånger om dagen för tillfället.

Villiam säger - jag älskar dig mamma, i tid och otid! Idag när jag gav honom hans astmamedicin sa han det, samtidigt som han kramar mig riktigt hårt, och pussar min kind. Min fina lilla loppa!

Fikabesök hos pappa och Annika idag. Villiam blir alltid lika glad när vi ska dit. Frågar man honom vad vi ska göra där svarar han antingen fika eller äta frukost (lunch för oss).

Ikväll kom Gunnel förbi en sväng. Efter god mat och lek sover nu båda prinsarna gott. Själv sitter jag i soffan med tända ljus och väntar på att Palle ska komma tillbaka efter sin joggingtur. Något bra på tv ikväll?

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar