tisdag 2 februari 2010

Snölandskap

Herregud vad det har snöat. Tittar ut och allt är helt vitt. Palle kom precis in efter att ha skottat uppfarten och trottoaren framför huset. Det ligger stora drivor av snö överallt! Jag och de små var ute en sväng i förmiddags men sen var det bara till att stanna inne resten av dagen. Hoppas på bättre väder imorgon.

Killarna är fortfarande förkylda, men ingen har feber så det är skönt. Får foppas på bättring imorgon. Känner mig själv ganska trött och sliten och börjar få lite ont i halsen. Men varför skulle inte jag bli förkyld? Det blir jag ju alltid!

Det är inte så mycket man kan ta sig för med två barn, lite ork och massa snö så våra dagar ser fortfarande ganska lika ut. Jag behöver vår och lite ny energi.

Nu ska jag hoppa i säng och sova som en prinsessa i vår säng med vår nya bäddmadrass. ( vilket visade sig vara ett riktigt bra köp. I alla fall för min del)

Godnatt!



Villiam ser på film i sin bilbarnstol

Smör i hela ansiktet

1 kommentar:

  1. Hallå hjärtat!
    Verkar va total snökaos där hemma har jag förstått!? Jobbigt, hoppas det lugnar ner sig snart! Idag ska jag och Troy ut på elefant-hike, ska bli sjukt kul och lite läskigt...
    Ha det fint och hälsa alla killarna!
    puss!

    P.S förstod att festen blev lyckad, KUL! Synd att vi inte kunde vara med!

    SvaraRadera