tisdag 9 februari 2010

Host host host

Villiam är bättre men hostar fortfarande mycket. Han sov i sängen med mig inatt, Palle fick campa nere på soffan. Ingen av oss har väl sovit speciellt bra. Jag, för att ha haft en konstant hostande Villiam precis bredvid mitt öra och Palle, för att ha haft världens obekvämaste säng. Det slutade med att jag åkte med barnen till vårdcentralen idag. Jag visste nästan innan vad svaret skulle bli, att vi inte kan göra mycket mer än vad vi gör, men det är alltid skönt att få det bekräftat. Nu har Villiam sovit ok ett par timmar så vi hoppas att det fortsätter så.

Efter en dag inomhus kände jag att lite luft behövdes så vi klädde på oss och gick bort till lekplatsen vid oss. Villiam lekte "Barrista" (kaffeexpert, Palle som lärt honom) och lagade massa gott kaffe till mig. Sen gungade vi. Hugo var helt lycklig. Tyvärr hade jag inte rätt kläder på honom så vi får nog ta en sväng dit imorgon igen.

Nu ropar sängen...Godnatt!


En morgonpigg Hugo. Det var INTE vi andra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar