lördag 6 februari 2010

Hello Mello och sånt...

Sitter just nu och ser på melodifestivalen och undrar varför jag måste se på spektaklet även fast jag vet om att det är kass? Men, det finns inget annat att se på ändå, så varför inte? Tur är i alla fall att Salem gick direkt vidare till Globen. Det var den enda låten som var hyfsad.

Idag har jag varit en sväng på Väla och handlat underkläder. Efter två barn och amning ser kroppen lite annorlunda ut. När jag kom hem var Palle och Villiam ute i trädgården och byggde en snögrotta. Jättefin grotta som de sedan tände ljus i när det hade mörknat. Det var en stolt Villiam som tog plats där inne för att fotograferas.

Farmor och Mia var här en sväng i eftermiddags och lekte med barnen. När de sen gick hem badade Palle Hugo, vi räknade Villiams pengar från sparbössan, vilket var drygt 700 kr, lagade mat, mös, drack välling och sen godnatt 18.30. Det var två trötta killar som somnade gott! Det hoppas jag att jag också kommer att göra snart!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar