söndag 21 februari 2010

Flyter med...

Tiden bara går och går. Ibland känns det som man bara flyter med! Hinner varken tänka, göra eller sova. Herregud, visst var det en omställning att få ett barn men det är ingenting jämfört med att ha TVÅ. Vissa dagar är det roligt, andra...inte så roligt. Mycket har att göra med hur mycket sömn jag får. Dålig sömn = dålig mamma, bra sömn = bra mamma. Just därför försöker jag alltid lägga mig senast 22 och hur roligt är det? Därför längtar jag så innerligt till våren och sommaren. Allt kommer att bli så mycket enklare och roligare. Man sitter inte inne och kurar utan man kan ta sköna kvällspromenader, cykelturer, grilla mm. Ge mig...BÄTTRE TIDER!!!

Idag har vi bara varit hemma. Palle åkte och spela fotboll och då gick vi ut i trädgården. Vi gjorde snöänglar, Villiam försökte cykla, klättra på stegen, skotta snö och åkte lite pulka. Igår kom vi inte ut alls så det var riktigt skönt med frisk luft.

Nu sover killarna och vi ska se OS.




Hugos nya grej! Han drar in underläppen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar