fredag 29 januari 2010

Tipselitips!!!

OJ OJ OJ...vad bra John Mayer´s nya skiva är! För er som känner mig vet att jag blir helt till mig när jag hör riktigt bra musik, och nu blir jag det! Jippi Jihaaa, Tjohoo!!! Jag säger bara John Mayer och Battle Studies...LYSSNA!

Saknar verkligen våra bilturer till Båstad, när vi pratade musik och tipsade varandra om bra artister och låtar! Nu pratar jag mest om barn istället...kanske ska börja hitta tillbaka lite till mig själv snart, som Kristin. Förstå mig rätt, jag älskar att vara mamma till mina fantastiska pojkar, men det känns ibland som att jag glömt hur JAG var innan de kom? För tillfället upptar de det mesta av min tid och kommer att göra en lång tid framöver och då kan det vara skönt ibland att bara få vara Kristin! Det ska jag vara imorgon kväll på min 30-års fest! Så därför ser jag fram emot imorgon kväll. Känner mig laddad och glad!

1 kommentar:

  1. Förstår precis vad du menar! Låter som en riktigt bra plan att "bara" vara Kristin ikväll, glöm allt som har med bajsblöjor, barnmat, kräksjuka och sömnlösa nätter! Koncentrera dig bara på att ha riktigt kul kväll!
    massa pussar från Hanna

    SvaraRadera