söndag 31 januari 2010

Festen

Idag är jag trött... mycket vin och sen kväll men kul hade vi! Jag var på strålande humör hela kvällen och det var först när jag skulle lägga mig som jag kände att jag var supertrött. En riktigt lyckad kväll! Vi ska inte prata om vilka fina presenter jag fick. Helt fantastiskt!!! Tack alla för en perfekt kväll.

Mamma och Bengt kom med Villiam vid 12.30. De hade varit på IKEA och ätit lunch. Han hade också fått en doktors väska och en piratgubbe. Han har haft det helt kanon, som alltid. Han har blivit förkyld och hostar massa igen. Hugo hade också hostat och snuvat lite. Han har vi förresten inte fått hem ännu. Jag tror att farmor gärna håller på honom lite till... det hade gått superbra vilket jag i och för sig aldrig tvivlade på heller. Vi har världens bästa familjer som alltid ställer upp! TUSEN TACK!!!

Puss!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar